Asl-stc 34+3 doktora gittik 2560 dedi sizlerde durumlar nedir bana küçük gibi geldi ama normal mi muz kaşar ceviz hep tükettim
Baharoloji Asl-stc bence normal benimde o civardaydı doktorum önde dedi hatta biraz dikkat ediyorum yediklerime
Aslanmommm Asl-stc 2200 34+0 ken doktor biraz minyon zayıf dedi 2 hafta geriden geliyor göbek çevresi
mmeliikee Asl-stc kilosu için ekstra bişi yemedim Suanda da dikkat ediyorum yasak oldu meyveler tatlılar ekmekler
Hazalebru Bugün kontrolüm vardı 33+4 haftalık kilosu 1900 banada gelişimi iyi değil bebek şuan senden beslenmiyor yediklerine çok dikkat etmen gerekiyor dedi canım çok sıkıldı 😒
Faydogan Asl-stc 34+6 bugün kontrole gittim 2227 gram kilomuz biraz zayıf ama sorun yok diyor doktorumuz çok kafaya takmayın bebeğe faydalı şeyler yemeye çalışın sağlığı iyi olsun da gerisi önemli değil