066 Arkadaşlar ıdrar vermıstım 10 15 arası olması gereken Kan dıyor anlamadım 25 çıkmış lokasıt esteraz ıste 70 çıkmış yanı kan be alaka ıdrarda öyle bırseye ılk defa görüyorum
Liv3652 066 lökosit değeriniz epey bi fazla benim 15 di crp de aynı şekilde idrardaki enfeksiyon kandaki enfeksiyon değerini de yükseltiyor agumentin antibiyotik kullanmıştım idrarinizda yanma kaşıntı akıntı yok muydu
066 gamzecgr kan dıyor sadece 0 015 arasında olması gerekırken benımkı 25 ıdrar sonucumda kan yazıyor ne alaka anlamadım
Liv3652 066 tabi doktorunuz daha iyi bilir ama benim ilaçsız düşmüyor hiç ama yine de bol bol su için birde forum da gördüm dut kurusunu kaynatıp içmek de enfeksiyona çok iyi geliyormuş