Ben bugün hastaneye gittim bebek normalde 6 haftalık ama döllenme suresi 2 hafta sürüyormuş o yüzden sadece keseyi gördü bugün doktor 2 hafta sonra tekrardan gel dedi kan verdim pazartesi çıkar dedi 10000 olursa kalp atışını duyarım dedi normal mi fotoğrafta normalde 6 haftalık ama doktorun dediğine göre 4 4,30 haftalık bilgisi olan yazabilir mi