Filizsz bana erkek dedi kızım olacak falci da bana erkek demişti Burda cinsiyet sorduğum herkes erkek dedi doktor erkek gibi ama net bişey diyemem dedi DNA cinsiyet analıze bakıldı %99 net sonuç veren bir test yapıldı sonuç net yani öğrendik kız olacakmiş bebek ben inanmıyorum oyuzden ben hamile olmadan önce hep erkek bebeğim olacak kesin diyordum hamile olduğumu öğrendim herkese dedim benim kızım olacak ben öyle hissediyorum her soran ne hissediyorsun diyene kız demiştim içime doğan hissettimşey oldu sen ne hissediyorsun ?