Sedoliko Seval0Seval sabah negatif gördüyseniz , denemeye devam edin. Eğer pozitif görmeye tekrar başlarsa o zaman kan verin. Sonra hayal kırıklığı oluyor. Benim erken gebelik 12-13-14.gün pozitif çıktı. Kan verdim beta değerim 1 çıktı 😀
Patito__ Seval0Seval ignenin etkisi bu cnm ama negatif anlaminada gelmiyor tekrr pozitif e donebilir 12. Gunu bekleyin en erken
[silindi] Seval0Seval ben normal hamile kaldım 1 günde 3 test yaptım ilk ikisi sizin gibi silik 3. Negatif kan verdim pozitif
Sedoliko Seval0Seval yokmuş maalesef , büyük hayal kırıklığı oldu benim için. O yüzden sen bekle lütfen acele etme 🙏🏼