Bay Sağlık ocağı izlemimde t4 değeri düşük çıktı doktor arayıp dahiliyeye görünmemi istedi. Cidd bir durum mu bilgisi olan aydınlata bilir mi Referans aralığı 0,93-1.71 değerim 0.77ng/DL
iremmm1919 Bay benimde serbest T4 düşük çıktı endokrine gonderdi doktor . İyot eksikliğinden olabilir dedi 1 ay sonra tekrar kan vericem sanırım ona göre ilaç vericekmis öyle dedi yani