BuseVeMinikleri Bu haftalarda olan hanımlar sizde de oluyor mu birden sağ kasığımda inanılmaz bir ağrı hissettim doğrulamadım,nefes alamadım. Sancı gibi değil bildiğiniz bıçak batması gibi. 3 dk sürmüştür.
Toprak0440 BuseVeMinikleri bende 34+2yim bana hiç olmadı böyle ama yalancı sancılar başlamış sende ondan böyle oluyor benim de kasıklarım çok ağrıyor bazen yürüyünce acısını daha çok hissediyorum
Toprak0440 BuseVeMinikleri perine masajı yap doğumda yırtığın az olsun aynı haftadayz ben bu hafta başlayacağım sizede önermek istedim
Selinisi BuseVeMinikleri bende oluyo yataktayken 1 2 oldu. Dediginizle aynisysa batma gibi bisey mesela. Sağ da batiyosa sola donemiyordim kesinlikle bir kac dakka gecmesi gerekiyordu. Sanirim. Çocuğun vucudunun bi yeri geliyo