Zeyela Dlnky bat 27 heyecanla bekliyorum yarın test yapsam mı bilemedim 2 haftadır belirtilerim var ☺️
Aden_simay Dlnky bat 24 du 22 si erken gebelik testi yaptım negatif çıktı regl de olmadım test yapmak ile yapmamak arasında kaldım belirtiler var ama psikolojiktir diye gözardı ediyorum
edasontr Dlnky bat 27 ama sanmıyorum femara kullandım tıkalı tupumden yumurtlama oldu dger tarafta 12 mm vardı oda yok oldı dedi doktor umıdım yok yani acıkca
Dlnky Patito__ benimde bel ağrım 1 haftadır var bende test yapmıştım dün bende de negatif döner inşallah ikimizinkide
Kr6543 Bat 26 yani yarın 😁 ama geç yumurtlama oldu geç çıkar testte büyük ihtimalle tabii ki adet olmazsam