Kızlar 28 haftalığız. Yaklaşık bir aydır nabzım çok yüksek ve nefes darlığı burun tıkanıklığım var.. Özellikle sabah kahvaltısından sonra ve akşam saatlerinde nabzım 120 leri görüyor. Bugün kardiyoloji randevum var ama öncesinde size de sormak istedim var mı benim gibi sıkıntı yaşayıp çözüm bulan?