Krdmn0 Merhaba hanimlar bebek için deterjan, şampuan ve kremleri falan hangi marka aldınız hangisi iyidir
35aysegul Krdmn0 deterjan unibaby şampuan ve krem olarak da mustela aldım ben ama şampuan olarak sebamed de çok öneren olmuştu ben indirime girdiği için mustela aldım oda güzel inşallah güzel güzel kullanmak da nasip olur hepimiz için 🙏🏻🌺
gudmorningbeya Krdmn0 krem kesinlikle bepanthol baby oğlumda mustela ile başladım çok etkisiz geldi bize her bebeğe göre değişir tabi onun dışında 2 senedir şampuanı mustela fazla almışım bitmedi bile. Kızıma ecowell alıcam şimdi ama çokkkk pahalı 240 falan neden ecowell hem içeriği temiz hemde saç uzatma özelliği var 🤭
Krdmn0 35aysegul Amin inslalah mesela suan set halinde gelmis görmemiştim daha önce uni baby falan var deterjani camasir yumusaticisi, sampuani, pişik kremi, İslak mendili hepsi set halindeydi acaba oyle birsey mi alsam dedim
35aysegul Krdmn0 ben yumuşatıcı filan istemediğim için set almamıştım canım ama kötü bir marka değil temiz içerikli ürünleri düşünebilirsin. Kullanan arkadaşlar görür yazar belki daha doğru tavsiye olur senin için 🌺
adatuna Deterjan - sinevo tamamen doğal. Diğer unibaby vs onlar doğal değil. Şampuan- ecoewell Pişik kremi ve losyon - Incia Hepsi %100 doğal ürünler