okk gerçekten bu durumda tek olmadığıma bende sevindim normaldede yazın pantolon ile aşırı rahatsız oluyorum elbise giymek daha güzel ama doktor muanesi sorundu buradaki fikirler vs. Aşırı iyi bu hafta Allahın izniyle muanem var ozaman öyle giyinip gidicem😅