Edvuslayd Arkadaşlar kasıgımdan dizime doğru çok kötü bir sancı vuruyor özellikle dizim çok ağrıyor 5+4 haftalık hamileyim sebebi nedir yaşıyan varmı aranızda
S_B6606 Edvuslayd belki yeni yerleştiği icjn agri yapıyor olabilir icin rahat etmiyorsa yinede bi doktora görün canim