yeliz50 Merhaba kizlar, bugun doktura gittim ve 8 haftalik hamile oldugumu ogrendim. Ultrasonda boyle cikti ama bebegimin kafasi sanki bosmus gibi yani siyahlik var. Sizlerdede oyle oldumu?
Aysebkr1258 yeliz50 yeni yeni gelişmeye başladığı için olabilir belki ama doktorunuz sıkıntı yok dediyse hiç kendi kendinize kuruntu yapmayın
yeliz50 keske resim atabilsem ozaman gosterebilirdim. kendim kafama taktim dokturum herhangi bir problem gorunmuyor dedi Gmzsen
Seyymaa yeliz50 Doktor herhangi bir problem görünmüyo dediyse neyi kafana takıyosun hergün ultrason görüp yorumlamıyoruz. Boşuna canını sıkma
Gmzsen yeliz50 doktor sorun yok dediyse inşallah bi problem yoktur arkadaşların dediği gibi daha çok küçük olduğu içindir
yeliz50 once birtane doktur bakti sonra obur dokturu cagirinca kafam karisti ama iste dedigim gibi son gelen doktur terslik yok dedi
Adenbebek Bende 8 haftalıgım bu haftada zaten pek net gözükmüyorlar 9 10 da daha bebek şekli alıyolar
ebrarmom08 yeliz50 bende 8 haftaligim cuma gunu kalp atisini duyduk bebgi gordu doktor ama.biz goremedik kucuk oldugu icin daha bisye benzetemiuoruz ki su kafasi su suyu diyelim doktor bi sknti gormedigi icn icim rahat
Tugbaay Yeliz hanım şuanda 8. Haftalık bir gebelikte henüz bebek seklini bile almadı henüz bir embriyo, ve sizin boşluk olarak gördüğünüz şey aslında bebek degil zaten suanda kesenin içinde henüz çok çok minik :) Daha şimdiden bu kadar panik yapmayın🙈 Gereksiz yere kendinizi üzmüş olursunuz.İçinizin ferahlaması için şüpheye düştügünüzde bebeginizin saglıklı olması için bol bol dua edip, subhanallah cekebilirsiniz. Özellikle gebeligin ilk 4 ayında bebegin saglıklı olması için bol bol subhanallah zikredilirmiş👍🏻
Tugbax68 Bende 11+4 benim bebistede var ya birsey degildir o beyni olusuyor falandir sorun olsa soylerler zaten
yeliz50 benim ultrasonda cok belli kafasi vucudu vs. Neyse kizlar cok tessekur ederim yorumlariniz icin❤️
Sukuff Selam kızlar 8+2 deyim her şey yolunda ama sağdan soldan duyduğum 2 li ve 3 lü vb testler beni korkutuyor 😞