Masalada babyasyanil babyasyanil benimde aynısı memnunum ben insallah size kullanmak nasip olmaz yani bebek hastalanmasın inş🙏🏻
babyasyanil Masalada aşı olduda bugün bizdeki calısmadı bunu almak zorunda kaldım. Neresinden ölcüm yapıyorsunuz bir yerde boyun ve ense okumuştum
Masalada babyasyanil koltuk altı çok genelde öneriliyor ben ordan yapıyorum sen gene diğer bölgeyii de bak zaten 38 olmasa sıkıntı yoktur 2 aylık aşısı mı oldu
babyasyanil Masalada evet malesef şuanlık bi şey yok ama korkuyorum 😭 koltuk altından mı ölçüyorsun bakayım bende
Masalada babyasyanil hemşire sana demedi mi ateş yapıp yapmadığı bu iğnenin korkma canım normaldir baktın koltuk altı sıcak pamuk ıslat koy evet koltuk altı genelde tercih ediliyo
Masalada babyasyanil ayyy benim kine de az kaldı 😭ilk çocuğum çok korkuyorum birincisinde babası tutu onu😭