Travel sistem bebek arabası pişmanlıktır hele ki tüm parçalar söküp takmalıysa binpiömanlıktır😂 hangi kafayla almışız anlamıyorum pusetten kurtulunca kafaya dank etti ev küçücük sığdıramıyorum hiçbir yere binaya koymakta yasak yönetim kızıyor dışarı çıkmak zulüm oldu normal tekerlek kısmını aç diğerini yerleştir bebeği koy 10 dakika gitti bile katlanabilir şık tek elle açılır kapanır memnun kaldığınız marka model tüm önerilere açığım bebeğim 5,5 aylık 🩶🩶