3cocukannesiii Kızlar moralimiz bozuk 33 haftalık hamileyim bebeğim bir baş geliş dönüyor bir makat geliş sezaryenden çok korkuyorum nasıl geri baş geliş döndürcem bu çocuğu ben çok hareketli ya 😞
Zeynepikranur 3cocukannesiii benım 37 haftalıga kadar makat gelişti hiç umudumu kesmedım hatta bende korkuyırdum sezer yandan 38 artı 1 de birden döndü ve normal doğurdum şuan 15 günlüğüz canım daha haftan var dönebilir daha
Minikperi 3cocukannesiii hiçbir şeyde ısrarcı olmayın. Sezaryen korkulacak bir doğum değil. Elbette doğumun kolayı yok ama normal doğum sezaryenden daha kolay hiç değil… sağlıklı olsun da. Benim kızım 39′da döndü 39+5 te doğdu çok hareketliydi 🌸
EbrKzlky 3cocukannesiii bende 30 da gittiğimde kafası aşşağıdaydı 33üm bende gittim kafası göğsümün altına geldi 🙄 yerinde durmuyor. Doğuma kadar geri dönerler herhalde merak etmeyelim 😂
Hediye_handur Daha doğurmana ⅞ hafta var merak etme daha çok döner. Bisey yapmana gerek yok kendiliğinden düzeliyor geneli
3cocukannesiii Minikperi benimki de çok hareketli 😊 bu 4. Gebeliğim ilk ikisi sezaryen oldu 3. Yü özelde normal doğurdum bu da normal nasip olur inşallah