-Beyzanurr Kızlar devlet hastanesi takipliyim bugün kontrol vardı haftaya 40 hafta olacağı için acilden geliceksin randevu almadan dedi bebek gelmezse biz sancıyla doğumu başlatacağız dedi haftaya hemen doğumumu başlatıcaklar bebiş gelmezse anlamadım ben
esraEb -Beyzanurr ben de aynıyım yarın gideceğim ve inşallah zorla doğurtmazlar. Suni sancı istemiyorum 40+3 oluyroum yarın
Arzu_Ak -Beyzanurr Bende aynı durumdayım dün kontrolüm vardı tam 40+1 olduk ama bebek kanalda değil rahimde halâ yukarıda üstelik hiç açılmada yok artık son 3 günün var dedi kendi gelmezse pazartesi suni sancı ile doğum başlatılıcak çok korkuyorum bende ilk dogumumda 3 cm açılmam vardı sancımda vardı ama yetetsizdi ondada 10 saat suni sancı aldım ve kavuştum bunda çok tedirgin oluyorum hiç açılmam yok bu yüzden korkuyorum
Emanetimmm https://kalendergah.com/blog/ahududu-yapragi-faydalari/ Hanımlar ben vakti gelince denemeyi düşünüyorum umarım sizlere faydası olur dogumunuz kolay ve normal olarak ilerler