NaZende1600 siz sadece baskı hissedersiniz vajende ya da sık sık kesik kesik çiş gelir.bence kişiden kişiye his değişiyor ben kanala indiğinde vajene doğru ağrı hissetmiştim ve sık sık tuvalet sanki tuvalet varmıs gibi his vardı gidiyordum cok az. Sonra doktor da catı muayenesınde ındı dedı. Hee birde şu var dik oturun ve bacak bacak üstüne atmaya çalışın atabiliyorsanız hala inmemiş oluyor