gokcesgoktas Kızlar benim normalde düşük tansiyonum hep 10 buçukta da falan geziyorum biraz yükselince feleğim şaşıyor sizce tehlikeli mi bu tansiyon 2 gün önce tetenoz aşısı oldum belki ondan kaynaklıdır bilmiyorum ama hiç çıkmazdı yani
Kanalize gokcesgoktas normalde 11/12 çıkar bugün 10 çıktı benimde gayet normal dedi doktor yani kimisine 9/10’lar normal gelir kimiside 15/16 ile normal dolaşır vücuttan vücuda farklılık olabiliyor hamilelikte 14 üstü riskliymiş
Basak3503 Benimde normalde 9/6 olan tansiyonum yükseklerde geziyor 14/8 olmadıkça normal karşılanıyor 14/8 ve üstü riskli hastaneye gidilmeli