mommyily doğum sancısı gelmeden gidilmemesi gerekiyor sanırım. Ben 38+1 deyim şu an dün muayenem de 3 cm açılmam vardı. Her an olabilir ama bir hafta sonra da olabilir demişti doktor bugün akıntım oldu işte. Ama ne olursa olsun söylediği sancıyı beş dakika da bir hissedene kadar gitmeyi düşünmüyorum