busra_ulcay153 Arkadaşlar ilk annelik tecrübeliğşm bana bez konusunda yardımcı olurmusunuz kötü bir bez markasında olmasın çok çok iyiside bana pahalı gelebilir orta derecede bir tane önerir misiniz
batununannesi__ busra_ulcay153 İlk oğlumda molfix kullandık memnundum şimdi bu oğlumdada aksi etki etmezse molfix aldım ne ucuz ve kötü değil nede prima kadar pahalı değil ideal bence