yenibirannis ailemde yok daha öncede hiç yaşamadım ama maalesef 2 günlük takiple doğuma alındım çünkü yüksekti iyiki takip ettim bebeğim bu durumda bile yoğun bakımda kalmıştı şekeri tolere edemedi ve uyanamadi o yüzden çok korkuyorum şekerden. 2.gebeligim 10.haftadan beri şeker yüzünden çekiyorum bebeğimde 1 hafta önden gidiyor ondan. Kontrole kadar neler yedikten sonra bu oluyor gözlemleyin derim mesela beyaz ekmek makarna pilav karpuz kavun şeftali üzüm tatlılar bunlardan sonra oluyorsa belirtin mutlaka umarım şeker değildir 🤗