Selaam kızlar . Adetime 10gün var belim aşırı ağrıyor bugün kasıklarıma da kramp tarzı ağrılar giriyor sizce neden olur . Bebek istiyorum hayırlısıyla ,ama bayadır adetime 10gün kala böyle belde ve kasıkta ağrım olmamıştı. 5Haziranda kürtaj oldum o günden bu güne düşünüyoruz hala çocuk . Aynı durumda olanlar veya bilgisi olanlar yazın bakalım🍀