Asikiz19 Bebişiniz gelmiş tebrik ederim. Sağlıkla huzurla büyüsün. Anladığım kadarıyla doktorunuz Mehmet Güney. Ben de aşılama aşamamdan beri kendisine takipliyim. Bel fıtığım olduğundan sezaryen ihtimalinin fazla olduğunu söyledi. İlk doğumun, o kadar süre ıkınamazsın dedi; ben de şimdiye kadar hep öyle istedim. Ama bana annemin yaşı var, refakatçim yok gibi bir şey. Mantıklı düşünürsem normal doğum yapıp ayaklanmam gerekiyor. Normali almıyor muymuş asla? Bu hafta gideceğim bakalım… Of allahım ne zormuş 😥