Serap_mamiiiiii Kızlar lütfen benim gibi olan var mı varsa nasıl geçirdi bu ağrıya dayanamıyorum sağ kaburgam çok ağrıyo🥺
nevzatbaskomser Serap_mamiiiiii Geçmiyor malesef. Ağrının hafiflediği pozisyonu bulup öyle duruyordum, eşime masaj yaptırıyordum, sıcak duş rahatlatıyordu biraz, bir de magnezyum kullandım o da iyi geldi ama geçmedi. Doktorum da ağrılar normal diyordu
35aysegul Serap_mamiiiiii benim de sağ yanım ağrıyor bazen, çok ayakta kalınca da belim sırtım. aynı haftalardayız. Gece sürekli pozisyon değiştirmek zorunda kalıyorum tabi dönüşlerim de zorlaştı artık rahat pozisyon olarak birtek yastıklarla destekleyerek hafif dikey sırt üstü yatabiliyorum onu da çocuğa kan az gidecek diye korkumdan uzun tutamıyorum. Çok normal artık iyice ağırlaşıyoruz