Bu hastanede doğum yapmıs olan ya da yakını dogum yapan biri var mı? Muayene olan biri de olabılır. Doğumu orda düşünüyorum ama dogum yapan bırı yok çevremde nasıl bı hastane oldugunu bılmıyorum. Anestezı arkadasım var sezeryanda benımle olacak ama dogum sonrası bakım benı kuskulandırıyor.