12 haftalıkken özel hastanede kendi doktoruma 2 li test yaptırmıştım ve değerlerim normal çıkmıştı herhangi bir riskim yoktu.Bugün devlet hastanesinde bir doktora gittim muayene sonrası form doldurttu.Odadan çıktıktan sonra detaylıca kağıdı okuyunca fark ettim üçlü olduğunu ve test yaptırmadım.Eve gelincede acaba birşeymi gördüde 3 lü istedi diye düşündüm.Kafam karıştı 3 lü yaptırmalımıydım 😔