Ulviyedlnn Sizin anormal çıkan sonuclariniz oldumu böyle enfeksiyon çıkan şeyler naptınız İdrarda lökosit 41 hücre eritrosit 10 hücreve Rubella 76.5 çok yüksek çıktı
Esrafatih01 Ulviyedlnn enfeksyonunz yüksek çıkmış büyük ihtimal tek kullanımlık ilaç yazar eğer o geçirmezse antibiyotik yaziyor
Ulviyedlnn Esrafatih01 Rubella kızamıkçık oluyomus galiba bebeğe de etkisi oluyomus internette yazilana baktım ama doktora gidicem tabi