Ozgul34 canım bol bol dinlen uyu maalesef ilaç konusunda çok kısıtlıyız ben de yeni yeni atlatıyorum ama ben 4. Aydayım o yüzden daha rahat ilaç konusunda ama içtin mi içmedim hiç birsey agrı kesici bile dinlendim olabildiğince meyve tüket bol bol yemek yemekten ay istegim yok falandan şakın derim toparlamana yardım ediyor ben bol bol ılık ballı süt içtim Bogazıma iyi geldi afadersin özür dilerek söylüyorum eğer burnun tıkanırsa sureklı lavaboya gidip at sakın içine çekme sonra hastalık öksürüğe devşiriyor zaten karın cevremiz hassas oluyor insan bir de öksürdükçe düşünüyor artık ondan hiç öksürük olmadan kurtulursun umarım bir de benim en katlamadıgım şeydir burun tıkanıklığı sprey kullanırdım hep doktora onu sordum okyanus sulu burun spreylerinden kullanabilirsin dedi sadece sen de doktoruna sorup kullanabilirsin ama bir sor derim çünkü ilk 3 ay daha çok dikkat etmek gerekiyor ona göre haraket edersin bitki çayları da kısıtlı diye biliyorum doktoruna danış o konuda da derim geçmiş olsun çok çok