Ceren0735 Merhaba arkadaşlar 7+3 haftalık hamileyim karından ultrason ile prof perinatoloji doktoru rahim uzunluğuna 27mm dedi gayet iyi dedi ben düşük değil mi dediğimde hayır gayet iyi dedi bilgisi olan arkadaşlar aydınlatabilir mi
Pamuk Ceren0735 Benim 35ten 32 ye sonra 30 a düştü sınıra geliyor dedi serklaj olacağım. Ama doktor normal dediyse normaldir.Siz yinede başka yerde vajinal ölçüm yaptırın.
Seyhanceren Ceren0735 benim 23. Hafta da 27 mm çıkmıştı progestana başlattı alttan fitil kullandım 34.haftaya kadar bence ihmal etmemelisin