sherife45 benm kombine 1725 ama degerin altında görünüyor doktor bu normal dedi ama ikinci sırada olan ikili test yazan kısım 1209 orda degerin üstünde yazıyor.. bu sebeple kimyasal risk cıktı dedi. Normalde bizşm için kombine önemli ama buna com bakmayız ama dedi yinede böle çıktıgı için göz ardı edemeyiz aminosemteze gerek yok ama fenal öneririm dedi fetal verdim sonuc bekliyorum insallah bendede temiz çıkar