Yenidoğan bebeğime ilk sleepy natural ile başladım çok küçüktü ebatı ve toplanma yapıyordu hafif kızarıklıklar da yaptı hava sıcak olunca. Şuan prima premium care geçtim ama çok pahalı paket bitince goon a geçicem prima kadar iyi diyorlar. Bu arada ben stok yapmadım iykide yapmamışm