Mavimi Ozgetk ilk hamileliğimde 6 haftalıktım 190 larda bişeydi öğrendiğimde malesef düşük yaptım betayla alakası yok yanlış anlamayın ikinci de 3 Haftalık falandım sanırım öyle hatırlıyorum 40la öğrendim şuan 20 haftalık hamileyim
On-Fr-Tu Ozgetk en az 6 ya da 7 haftada kalp atışı ve bebek görünüyor. Ben 1200lerde idim sanırım o haftalarda
cevikannesi Ozgetk 2340 küsürdü 5 haftalıkken 🥲 5+2 de kesesini gördük diye hatırlıyorum, bi kaç hafta sonra da kalp atışlarını duymuştuk şimdi 24 haftalığız☺️
irmnayk2 Ozgetk 7 ya da 8 haftalikken duyuluyor. Bende 1018le öğrendim 4 haftaliktı bir hafta sonra kese gözüktü. Önümüzdeki persembe de insallah kalp atışını dinlicez .tahmini 7 8 haftalikken çağırıyor doktorlar
Mavimi Ozgetk genelde bazı kişiler 7 8 haftalıkken duyabiliyor bazen de 5 haftalıkkem de duyuluyor ben ilk hamileliğimde 8 haftalıkken duydum bunda 5+3ken duydum ♥️
Ayseanneeee Ozgetk ve sana tavsiyem asla erkenden gitme doktora.bence yedi haftalık ol öyle git.en net öyle öğreniyorsun yoksa beklemesi çok zor geliyor insana
Silaygc2110 Ben öğrendıgımde 24.900 civarıydı beta kalp atışı duyamadım demişti 10 gun sonra gıttım duyduk 6+4 gunluk demıstı ama bu betayla o uyuyor mu orasını bılemem herkesin 6 haftalıkken daha dusuk cıkmıa betası