Tmmmmjhff sezaryan canım ilk dogumumda sezaryan olmuştu nasipse bu da öyle olacak ancak ilk oğlum 36. Haftada doğduğu için bundada erken gelebilir düşüncesi var o yüzden doktorum Eylül 15 ten sonra hazırlıklı olalım dedi. Erken gelmezse 38+2 veya 3 de alacak