Benim bebek hep çok hareketliydi 15.haftada hissetmeye başladım hatta. Geçenlerde 3 gün boyunca performansından çok uzaktı. Kontrolümde bundan bahsettiğimde böyle azalma hissettiğinizde kesinlikle hastaneye gelin dedi doktor. Geçen hafta 35.hafta, yine aynı şeyi yaptı 5 gün neredeyse. Hareket var onda sorun yok ama aynı sertlikle, güçle olmaması bile insani tedirgin ediyor. Acile gittik (hastane çantamızla) kayıt yaptık, oturdum beklerken o hareketleri görmeniz lazım😂 “tamam tamam şaka yaptım eve gidelim bişeyim yok benim” der gibi bütün gücünü gösterdi. Bu arada benimde 27.haftada kesede yırtılma olduğundan çok hareket etmiyorum. Hareketsizlikten sıkılıyorlar galiba, ya da biraz dışarı çıkıp hava değişimi yaşamamıza ihtiyaçları var. Ama kafada bu tedirginlikle stresle onlarda kötü etkilenir, doktora görünün rahatlayın..