Aysee1123 Ozgetk Arkadaşlarım gidiyor memnunlar. Mustafa Sağlam doktorun adı. Bende yıldızdaki Medstara gidiyorum
Bskaysy Ozgetk ben 8 aydır gidiyorum gayet memnunum geçen postta biri ebelerininde çok iyi olduğunu yazmıştı daha doğurmadım bakalım
Tefo Ben de mustafa sağlama gitmeye başladım ilk muayene güzel geçti ilgili pozitif bir doktor . Salı ikinci kez gideceğiz
NewbieMommy Tefo sanırım en son 15 falan olmuştu ama tabi doğum ne zaman o da önemli benim şubat gibi gözüküyor muhtemelen o zamana kadar zam gelir