tambirleydi Kartal vera hastanesinde doğum yapan var mı? Hastane biraz kücük ama yeterli oluyor mu ? Ayse hanıma gitmiştim bi kaç kere tatlı bi kadındı ama hastaneden emin olamadım
AryaElif tambirleydi ben 2 yıl önce doğum yaptım, hastane küçük, odaları çok iyi değil bence ama didem hanım doktorum aşırı memnun olduğum için devam ediyorum🍀