Dileek22 Kızlar hastane çantasına bebek için ne olur ne olmaz diye mama da koydunuz mu gerekli mi. Eğer koyan varsa hangisi tercihiniz oldu.
pinkymoms Dileek22 canım ben koymadım bu ikinci gebeliğim. İlkinde ihtiyacım olmadı, şimdi de koymayacağım çünkü hastaneden teradik edebiliriz yada çok ihtiyacım olursa oralardaki marketlerden bulunur. Tercihim de hipp organic combiotic olurdu
Biyologannee Dileek22 çantaya koymadım ama ege aldım. İlkinde gerekli oldu çünkü. En temiz içerikli olan da Golden goat. Keçi sütlü anne sütüne en yakın formül.
Dileek22 pinkymoms teşekkür ederim 🌸 mamalar hakkında hiç bi bilgim yok 🤷🏼♀️ bu dediğiniz marka almamız gerekirse eğer yenidoğan dememiz gerekiyor demi numaraları felan oluyormuş sanırım
Dileek22 Biyologannee teşekkürler bende kararsız kaldım ilk başta süt gelir mi gelmez mi diye sizlerden fikir almak istedim 🌸