Merhaba hanımlar benim ilk çocuğum 3 yaşında awent emzik kullandı onları koymuştum kenara duruyor izalosyon özelliği varmış sanırım kaynatılıp mikrodalgada kabıyla beraber çalıştırdın mı yeni gibi olurmuş sizce doğacak bebeğime yeni emzik almalımıyım yoksa onları mı kullanayım?