Perinatolaji bölümüne gidiyorum ben memnunum boyunu kilosunu söylüyor gittiğimde eş sokmuyorlar ultrosan kagıdı başta veriyorlardı şimdi vermiyor ama her gittiğimde aynı doktora almaya çalışıyorum farklı doktora gittim bu bölümde öbürleride boyunu kilosunu felan sormadan söylemişti devlette doktor şans işi gerçekten