GokceGenc boynuna yakin durmuyorsa ne guzel dolanma ihtimali az olur, e tabi kolay diyemem canım ama ben bide epidural almıştım onun biraz rahatlaması olmuştu bende ama suni şancı evet biraz zor benim bide acı eşiğim yüksektir ona rağmen hissettim tabi ama dayanılmayacak gibi nefesimi kesen bir sancıyla karşılaşmadım dayanilabilir tâbi o yüzden korkmayın sakin 🙈