Müjde Şekeroğlu’na gittim birkaç sefer muayenesi kısa sürüyor yani öyle 15 dakika felan değil. Ama her sorduğuma aynı gün cevap veriyordu. Çok fazla sezaryen doğum paylaşımı yapıyordu o yüzden değiştirmek istedim. Şuan Koray Duman’a gidiyorum bi sıkıntım yok. Ben doktorun kasıntı olanını sevmiyorum o yüzden sevmiş olabilirim😅