40+6 haftalık hamileyim nolursunuz bana moral olun bebeğimin kalp atışı suyu felan herşey normal ama doğmak istemiyor hergün ağlamaya başladım psikolojim bozuldu resmen doğmuyor sancım hiç gelmiyor açıklığım hiç yok doktorum cumartrsi yatış önerdi suni sancı verelim dedi ama bende 42 haftam dolana kadar beklemek istiyorum 3 güne bir kontrole gidiyorum benim gibi hiç açıklığı olmayan varmı yada 41 haftadan sonra doğum yapan nolursunuz moral olun bana