Arkadaşlar merhaba, ilk gebeliğimde 30 haftada dekolman sebebi ile ölü doğum yaptım. Şu an tekrar hamileyim elhamdulillah. Ama 16 haftadayız ve bebeğimin boynuna kordon 2 kez dolanmış. Allah rızası için. Tek dilediğim bu bebeğime sağlıkla kavuşmak. Korkudan ağlıyorum yatamıyorum. Duanıza talibim Allah rızası için bizi duanıza katın. Bi bebeğimi daha kaybetmiyim. Yalvarırım size inşAllah kendisi açar. Yaşayan var mı aranızda erken haftada olup açan. Doktorum kötü konuşmadı ama ben korkuyorum bi bebeğimin daha kokusunu alamazken toprağa verdim. Nolur bana dua edin. Kızıma kavuşuyum sağlıklı sıhhatli zamanında. Kordonunu da açsın inşAllah