Papatyam17 Kızlar 31+4 günlük hamileyim bugün nst ye girdim daha doktorum görmesi sancı falan var mı acaba https://ibb.co/b6RCdgm
filialunae Papatyam17 Yok gibi görünüyor kaçtan sonrası sancı sayılıyordu hatırlamıyorum ama doğum olacak kadar sancı olması için 90 100e vurması gerekiyordu alttakinin 😀
Papatyam17 miniklerim__ benim ara ara kasılma tarzı biseyler oluyordu bugün komtrolüm vardı doktorum bakmak istedi o yuzden girdim
Leylmom miniklerim__ durumuna göre 32 den sonra başlayabiliyor. Ama herşey yolundaysa 35 36 da genelde
miniklerim__ Papatyam17 banada.ara ara sanci vuruyo ayiptir soylemisi sanki firliycak.gibi ama.geciyo.😂 bu ikinci gebeligim bide