Merhaba, maalesef 5 gun once bunu yasadigimi ogrendim. Hamileliklerin neredeyse yuzde 50si, ikiz olarak baslasa da bu sendrom yasaniyormus. Ayrica genelde genetik hastalik veya baska turlu sorunlardan dolayi yani guclu olan hayatta kalir mottosuyla birinin kalbi duruyormus. Hala atlatamadim, digeri buyumus ve saglikli cok sukur. Ama o miniginde kalp atislarini duymustuk. Esim ikiz cocuk cok istiyordu. Cok uzgunuz. Nasil atlatacagimi bilemiyorum. Keske hic ogrenmeseydim ikiz oldugunu, cogu insan ogrenemeden kayboluyormus.
Umarim sen benden cok daha rahat ve kolaylikla atlatirsin. Gecmis olsun❤️