Kızlar 36+4 hamileyim bu ikinci hamileliğim ilki sezeryandı bu da sezeryan olacak normalde doğum tarihimi aldim 7 eylülde olacak ama dun geceden beri şiddetli bel kasık ağrım var sabaha kadar uyumadım hala ayaktayım geçen hafta da 1,5 cm acıklıgım vardı. Şuan resmen ne oturabiliyorum.ne yatabiliyorum sizce doktora gitmeli miym