Kızlar kendi doktorum tatilde olduğu için şehir hastanesinde bir doktora gideyim dedim en son kızımı 23 haftalıkken görmüştüm 26+3 teyiz doktoru beğendim iyidi ama eşimi içeri almadılar ve renkli ultrason vermediler :/ gelişimi iyi dedi çıktık :) hastane hakkında bilgi almak isteyenler oluyordu fena değil