Bestesimmons ben 34.haftaya girdim dün hazırladım birkaç eksiğim var onları da tamamlayacağım
Bebek için;
3 takım 5li hastane çıkışı biri hemşireye verilecek ayrı paketledim
3 tane zıbın
Islak mendil temizleme pamuğu
12 tane bez
Ağız mendili
3 çorap
Emzik koydum ne olur ne olmaz diye
Pişik kremi koyacağım daha almadım onu
Kendim için;
2 takım alt üst pijama takımı
1 tane gecelik sabahlık takım
Emzirme atleti sütyeni
4 adet külot
2 adet çorap
Depend lohusa pedi
Göğüs ucu kremi
1 tane havlu
Terlik taç tarak diş fırçası macunu
Göğüs ucu için gümüş kapak
Kirliler için iki tane poşet koydum
Ve hastane çıkışı için bir takım kıyafet
Fotoğraf çekimi yapacaksanız eşiniz için de bir takım kıyafet koyabilirsiniz
Ekstra olarak bebeğin puseti kapı süsü vs yanımıza alırız
Benim ilk doğum olduğu için ayrıntılı hazırladım eksik fazla olabilir koyduklarım fazlasını geri getiririz nasıl olsa 🌸