36+5 günlük gebeyim ve bebeğimin boyutu 33 hafta ile uyumlu geliyor kilosu hep düşük çıkıyor her hafta kontrol oluyorum.Her hafta 100 gram almış oluyor ve şuanda kilosu 2156 gram çıktı.Devletteki doktor senden kan akımı var bebeğe bekleyelim gelmesini dedi.Özele gittim ne olur ne olmaz diye özeldekide bebeğin alınması lazım dedi.Premature riskini geçmiş dedi neden kilo almıyor araştırmamız lazım dedi.Merak ediyorum benimle aynı bu sorunu yaşayan var mı aranızda bebeğiniz kilo aldı mı ? Ya da doğduktan sonra herhangi bir sıkıntısı oldu mu ? İkinci gebeliğim ister istemez aklıma takıyorum.İlkini kaybettim ister istemez bundada korkularım oluyor..